TOP GUN (2022)

 Ja me estic cansant de fer entrades sense que ningu se interesi per les mateixes.


Que dir de aquesta pel.lícula. Molt bona, i despres de pensar que es el que m'agrada de aquet treball, potser al final he arribat a la conclusio de que es com Star Wars i per el estil. Agafa la estructura de un comic... i esclar, una pel.lícula estabe si acaba bé.

Una de les escenes que me ha impresionat més es la del helicopter enemic disparan al protagonista. Em sembla recordar que es la mateixa de una pelicula rusa que emulaba rambo... o potser del mateix rambo, que pasaba al Afganistan.


El detall que m'agradat menys es que nomes hi han dos noies entre els  "reclutes", una de ellas pateix un accident i no apareix més... i em sembla que ens els credits nomes surten dues noies. Esclar una deu esser la que fa de parella del Tom Cruise. Esclar, jo de la primera pel.lícula em sembla recordar que el unic que recordo es que anava amb moto.... sense casc, i resulta que en aquet pais, el que anomenen "Reino de España" acabaven de possar la norma que era obligatori portar casc en tot tipus de motos, incloient els ciclomotors.


Comentarios

Entradas populares de este blog

REVISTA: IMAGENES DE ACTUALIDAD, 353